Pages

Thursday, July 15, 2010

Captain

salam..

captain??
nape aku nk tulis pasal captain...
tah la.. malam2 nie aku teringat plak kenangan lampau...
sape la tak teringin jadi captain kn....

aku pnh jd captain bola sepak bawah 15 thn time aku kat SMKA Simpang 5 dl...
tp..
kejap jer...
cukup la untuk 2 game je..
pas2 aku injured(hamstring la katenye)
tugas captain 2 diserahkan kat membe aku..
mohamad firdaus mad noor(idoi)..


time semi final aku da ok..
tp tugas captain bkn untuk aku ag..
idoi yg ambil alih..

-cam philipp lahm ngan ballack la plak-

tp 2 dl...
skang aku skli ag dpt pangkat captain..
menjadi captain sepak takraw UM..



captain yang menjadi idola aku sejak kecik ag ialah raul gonzalez..
bekas captain bola SPAIN ngan real madrid..



-A leader is a dealer in hope-

2 comments: